مترو !

اقا فک کن یه فیلم دانلود کنی...اسمش بود چپی ! دو گیگ فیلم بلو ری دانلود کردیم...بعد اومدم فیلمو ببینم ...دیدم زبان فیلم پرتقالیه!! در واقع دوبله ی فیلم انگلیسی زبان به پرتقالی هستش!!! اینقدر لجم گرفت. اخرش به این نتیجه رسیدم که حسش نیست دوباره دانلودش کنم. رفتم یه زیرنویس انگلیسی گرفتم و نشستم فیلمو به زبان پرتقالی با زیرنویس انگلیسی دیدم! اصلا هم فیلمش خوب نبود..زیادی ت.....تخیلی بود. البته از تا وسطای فیلم جالب بود ولی تهشو خراب کرد به نظر من. ماجراش این بود که یه شرکت سازنده ی روبات هستش. بعد طراح این روباتا یه پسر جوونیه ! اقا این میاد یه برنامه ای رو طراحی می کنه روباتها احساس داشته باشند. یه جور هوش مصنوعی براشون طراحی می کنه. بعد نقطه جالب فیلم اونجاش بود که این برنامه رو به یه رباط می ده...و روباته ناگهان حالتش عوض می شه و عین یه بچه رفتار می کنه که باید مثلا چیزای مختلف رو بهش یاد بدی...حالا اخرش مسخره بود که این رباط مذکور با یه کلاه ترنسمیتر میاد ذهن و ضمیرناخودآگاه ادما رو تزریق می کنه به یه روبات و اونها رو جاودان می کنه. انگار که روح یه نفرو تزریق کنی به یه روبات. اینجاش خدایی خیلی چرت بود!!!!

- ولی کلا فیلم به زبان پرتقالی توی پاچه ام رفت خیلی زور داشت.

- بچه ها من از شنبه به مدت یه هفته (به جز یکشنبه) متروی  ایستگاه میدون انقلابم. از ساعت 6 تا 9 صبح. طرح فروش صبحانه رفتم مشارکت کردم و باید ارزیابی و اینا انجام بدم. هر کی خواست بیاد منو ببینه..امضا هم می دم :)))) بهتون بگم بچه ها این طرح فروش صبحانه مال موسسه نیکوکاری رعد الغدیره.

این موسسه میاد برای معلولای جسمی حرکتی نیازمند اشتغال زایی می کنه در حال حاضر متروی تهران 24 تا ایستگاه رو برای فروش صبحانه به موسسه به صورت رایگان در اختیارشون قرار داده. منتها مسئله اینه که این موضوع تا پایان اسفند 94 هستش و اگه موفق باشه و مردم استقبال کنند و صبحانه بخرند علاوه بر اینکه می ذاره این استندها رو نگه داره موسسه بهشون توی ایستگاه های دیگه هم جا می ده. با این  حرفا، در حال حاضر 24 تا معلول صاحب شغل شدن و این سوای اون کسایی هستش که این بسته ها رو آماده می کنند. و البته عضو هم قبول می کنند. برای ارزیابی ها یا فروشنده ی افتخاری شدن...بچه ها کمک کردن به دیگران الزاما مالی نباید باشه. شاید کمک به ماهیگیری یاد گرفتن یه معلول باشه.

- اما یه چیز متناقض هم بگم. اره گاهی باید  دل رحم باشی شاید طرفت غریبه باشه ! ولی گاهی وقتا هم اصلا به عده نباید رحم کنی حتی اگه نزدیک ترین ادمت باشه. حتی یه ذره هم نباید کوتاه بیای .... باید مثل سگ بزنی توی دهنشون تا دندوناشون خورد شه و بریزه توی شکمشون. ادمها ترکیبی هر دو بعد هستن!

-

نظرات 4 + ارسال نظر
khorshid سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 15:02 http://http://gal-sol.blogfa.com

ههههههه چه نظرات توپی? معلول

مهندس سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 00:30

هیچ عیبی نداره
ببین شما که خودت رو از باشعورا میدونی، خودتم ناراحت شدی!
بعد من جایی توهین نکردم که الان شما کاسه داغ تر از آش شدین
هر وقت خودمون اصلاح شدیم اونوقته که میتونیم به اصلاح جامعه امیدوار باشیم!

من راستش ناراحت نشدم،
فکرم بکنی معلولم چیزیم نمیشه و خب به قول خودت توهین هم که نکردی !!! پس دیگه حرفی نیست

مهندس یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 22:22

سلام
از مطلبتون اینجور دستگیرم شد که اون خانومه معلولی که توایستگاه مترو انقلاب صبحانه میفروشه شمایی!
آره؟

هااهااااااااا....فکر کنید منم. چه عیبی داره؟ :)))))))))))
البته برداشتتون خیلی اسفباره، چه من اون معلول باشم چه نباشم مطلب چیز دیگه ای بود!
بعد الان وقتی می نویسم مردم چقدر سطح شعورشون پایینه ازم ناراحت می شن.

سهیلا جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 10:50 http://nanehadi.blogsky.com

من میام نیرا جان.من شکمو هستم نکنه خوشمزه باشه اونوقت هر روز مجبورم بیام اونجا صبحانه.

ممنونم خیلی سهیلا جان، لطف کردی که اومدی و شرمنده که زودتر رفته بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد