ملیسا و جکی

سلام بر دوستان

خوبین ؟

خیلی وقت بود سلام و احوال نکرده بودم اینجا...امروز اومدم دو تا مطلب باحال بگم..

یکی اینکه دو سه روز پیش داشتم اخرین فیلم با بازی جکی چان رو می دیدم..اسم فیلم هست ِDragon Blade ...این فیلم مربوط به حمله روم برای تصاحب جاده ی ابریشمه... یه مطلب جالب اینکه در این فیلم از اشکانی ها هم اسم برده می شه و اخرش هم توی فیلم ظاهر می شن...ملکه اشکانی رو خیلی خوب و شیک و مقتدر نشون داده بودن...ادم کیف می کرد....

 یه چیز دیگه..یه هنر پیشه هست اسمش ملیسا مک کارتی هستش. فک کنم بشناسیدش...این زن فیلمهای کمدی امریکایی بازی می کنه ..اخرین فیلمش spy هستش که اونجا نقش یه مامور سی آی ای داره. می دونین توی فیلمایی که این زن بازی می کنه بیشتر اوقات مردها رو موجوداتی احمق و دست و پا چلفتی و خالی بند نشون می دن...و ملیسا رو طوری نشون می ده که از پس مردا خیلی خوب برمیاد..حالا اینا به کنار...فحشهاییه که این زن می ده بسیار جالب و نوآورانه است... دیدین فحشهایی که مردا می دن همش مربوط به اونجاشونه... که این کارو می کنم و اون کارو می کنم..این زن دقیقا برعکس فحشهایی که می ده دقیقا اینو خنثی می کنه و اینقدرم فحشاش زشته که من نمی تونم بنویسم اینجا فقط یه موردشو برای مثال می گم: مثلا اونجاتو می برم..می چسبونم به پیشونیت که عین یابوی تک شاخ بشی هااا !!! :))))

امروز یه مزاحمی روی اعصابم رفت گفتم  به جای سکوت و بلاک کردن.. بذار همینو بگم ببینم چی می شه.....بچه ها خیلی حال  داد!!!! طرف شوکه شده بود...

می خوام بگم امروز به این نتیجه رسیدم ما زنها هم باید فحشهای مخصوص به خودمون رو داشته باشیم..چرا باید از فحشهای مردانه علیهه فحشهای مردانه استفاده کنیم؟!  فحشهایی که مردا می دن مفهومش همیشه تجاوزه..اون وقت چرا ما هم همین استفاده می کنیم؟ خب ما هم باید فحشهایی رو استفاده کنیم که مفهوم عقیم بودن و اختگی بده که در نهایت ضعف مردانه رو نشون می ده..اینطور فکر نمی کنید؟!

- لطفا قیافه ی متمدنها رو به خودتون نگیرید...این چیزی که من این چند وقت توی تلگرام می بینم..باعث شده واقعا نسبت به جامعه ایرانی کاملا نا امید بشم

- خیلی دلم می خواست بقیه فحشهاشو هم بنویسم..حیف ..نمی شه اقا..نمی شه...

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی (بهارنارنج) سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 00:07 http://citrusflower.blogsky.com

:))))) ایول خوشمممم اومد. منم کاملا موافقم. تازه من از این خیلی ناراحت میشم که اقایون وقتی بهم هم فحش میدن پای خواهر مادر هم رو میکشن وسط
+حتما باید این فیلم رو میبینم تا بعضی این فحش ها رو یاد بگیرم. به درد میخوره

اره دقیقا...اینا میان اون چیزی که دارن رو نثار جد و آباد و پدر و مادرمون می کنند...
بعد من از ملیسا مک کارتی یاد گرفتم که بهترین فحش اینکه بگه خب پس منم میام فلان می کنمش و بهمان..
چرا اینقدر من حسرت می خورم نمی تونم فحشها رو بنویسم...:)))

سهیلا دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 19:27 http://nanehadi.blogsky.com/

اره خیلی حال میده.ولی آخه ما هم میشیم مثل اونا که.اه چندش

هااهااا آره..اینشو درست میگی
ولی خب گاهی عیبی نداره...
این همه خانوم با شخصیت و متمدن رفتار کردیم چی شدیم!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد