نکات هفته

می دونین گاهی وقتا ادم فکر می کنه بعضی عکسا و شکلها کامل منقرض شده...یعنی مثلا ما بچه بودیم توی دفترا و کتابای همدیگه همیشه شکل یه دونه قلب می کشیدیم که از وسطش یه دونه تیر رد شده و از پایینش چند قطره خون می چکه !! ااره تصویر خیلی اشناییه ولی الان کمتر کسی چنین چیزی می کشه ..یا اگه هم باشه واقعا محض خنده است...تااااااااااااا اینکه رفتم نونوایی بعد چشمم افتاد به خالکوبی نونوا که یه پسر جوونی بود...یه پیراهن استین کوتاه داشت...دیدم دقیقا همین شکلو روی بازوی خودش خالکوبی کرده..به جان بچه هام قسم اگه دروغ بگم...یعنی من اون چند دقیقه فقط به بازوی این یارو خیره شده بودم...عینک هم نداشتم...ولی مطمئن بود که این همون عکسه بود...می دونین که خالکوبی کردن ...یه فرهنگه...در همه جای دنیای محلی که شما برای خالکوبی در نظر می گیری و شکلی که می خوای خالکوبی کنی هر کدوم یه مفهوم داره..ولی در ایران ما...کلا فقط فهمیدن چیزی ب نام خالکوبی باعث زیبایی می شه...

- از ماه رمضون هم تموم شدیم...برای من دقیقا معال دو ماه گذشت...اصلا هر روز من تقریبا معادل 48 ساعت واسم می گذره....خیلی کش میاد !

- وای یه چیز جالب دیگه! به تبع اینکه به لطف مسئولین محترم وایبر کند شد همه مهاجرت کردن به تلگرام. منم به دنبال بقیه. شاید بگم 2 هفته نشده تلگرام نصب کردم.. اولشم همون گروه های وایبری اونجا دوباره تشکیل شدن تاا اینکه یه روز یکی از دوستام منو به یه گروه وارد کرد به اسم تندرستی...بعد توی اون گروه که نزدیک 160 نفر عضو داشت..من یه روز دیدم یه نفر لینک یه گروه دیگه رو زده...و از این طریق هی توی گروه های دیگه وارد گروهای دیگه شدم..و دیدم چقدر مردم راحتند...اصلا یه مدت برام هضم نمی شد چطور یه دختر متولد هفتاد مستهجن تری مطالبو وسط کلی دختر و پسر غریبه شر می کنه...این اصلا واسه من عادی نیست..بعد متوجه شدم بچه ها یه گروه هایی هست فقط و فقط پ///رنوگرافیه...فقط و فقط پ..رنوگرافی ! عکس و کلیپای بسیار مستهجن !!! بعد مثلا فکر کنین گروهه تا خرتناقش پره ادمه !!!

حالا من دارم از اون روز با شوک این موضوع کلنحار می رم...که یه پدر و مادر چطور دست یه بچه ی 10 ساله تبلت و گوشی اندروید و اینا می ده؟! وای به اینکه بچه یه تلگرام داشته باشه...اصلا محتوای این گروه ها غیر قابل مدیریته!  به فرض اینکه وارد این گروه ها نشه.. هم پر از گروههای جوکه +18 هستش بعد از طرف دیگه من کجااا سیر می کنم..این جماعت کجااان ! بچه ها تو رو خدا منو بفرستید چند صد  سال عقب..من می خوام برم قرن 18 وسط لندن زندگی کنم..جدی می گم...

حالا اینم بگم من خیلی سرچ کردم ببینم گروه درست هم گیر میاد...بعد دیدم بله مثلا شما بزنی ادبیات..روانشناسی..خبر..معمولا گروه های خوبی می ده..ولی تعدادش خیلی خیلی خیلی کمتر سایر گروه هاست....

- اخیش..روال طبیعی زندگی ....سلام !

- یادم رفت: اقا من این ماه نزدیک 20 گیگ فیلم و شو و اینا دانلود کردم..به نظرتون ممکنه مخابرات زنگ بزنه فحش بده ؟!!؟!؟

- یادم رفت: من یه گروه رفتم مربوط به ادبیات و فرهنگ که کلا فقط مطالب و ویدئوهای جالبی و می ذارن و بالای 18 سال هم نداره چیزی!! دیروز دیدم یه پیرمرده اومده وسط گروه داره عکسای زنای برهنه می ذاره !!! بعد ملت متمدن و با فرهنگ گروه..دسته جمعی شروع کردن بهش فحشهای رکیک دادن!!! که مرتیکه خجالت نمی کشی از سنت !!! وای من چقد فحش یاد گرفتم این چند وقت !! :))))) دایره لغاتم زیاد شده.. و به این نتیجه رسیدم که من انگار اصلا توی این مملکت زندگی نمی کنم...:( بیش از حد حس بیگانگی می کنم

- یادم رفت: اینم بگم من خودم اصلا ادم پاستوریزه ای نیستم..ولی مطالب +18 رو فقط با دوستای صمیمی خانم شر می کنم..و نظرم ینکه که درستش اینه...

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیلا شنبه 27 تیر 1394 ساعت 17:13 http://nanehadi.blogsky.com/

نیرا جان چه جوری گروه سرچ میکنی تو تلگرام.

یه سری موتور جستجو داره....منم از بقیه گرفتم....اگه دوست داری شماره اتو بده..برات بفرستم

نیلوفر شنبه 27 تیر 1394 ساعت 00:27 http://niloofar9191.mihanblog.com/

حلول ماه شوال و عید سعید فطر رو بهتون تبریک میگم
6518

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد