گزارش هفته

1. خب تصمیم لازم رو بالاخره گرفتم و حالا باید سعی کنم به یه جایی برسونم.

2. قبلنم گفتم خونه روب ه رویی ما یه خونه ی ویلایی بزرگ بود که باغ فوق العاده و استخر داشت که بعد صاحب خونه اونجا رو فروخت به یکی دیگه و اونم بعد از چند سال خرابش کرد یه اپارتمان 30 واحده فکر کنم در اورد..از تمام اون حیاط زیبا که من بچگیام اونجا بازی می کردم..فقط یه دونه درخت توت کهنسال خیلی بزرگ باقی مونده ..و متوحه شدیم که دارند این اخرین درخت باقی مونده رو خشک می کنند...چی کارش می شه کرد؟!؟!؟

این درخت توت هر سال یه عالمه توتای درشت و شیرین میده که کلی رهگدر هر سال ازش توت می خورند....کسی می دونه چطوری می شه این درختو نجات داد؟!؟!؟!

3. دوستان تماس گرفتن و گفتن یه مراسم گلریزان دارن و احتیاج به کمک دارن برای برگزاری مراسم. منم رفتم. اونجا بهم یه کارت انتظامات دادن انداختم گردنم...تا حالا مراسم گلریزان نرفته بودم. مجری مراسم شهریاری بود. به همه یه پوشه داده بودن داخلش یه دونه کاغذ رنگی بود که نیازمندیای موسسه رو نوشته بود..مثلا 10 دستگاه چرخ خیاطی یا دو تا نیسان یخچالدار...خیرین که اومده بودن این کاعذا رو پر می کردن..مثلا می نوشتن یه میلیون تومن بابت چرخ خیاطی...

همون اوایل شروع مراسم یه دفعه مدیر عامل موسسه یه چک داد بهم گفت اینو بده به شهریاری!! گفتم کی ؟ مدیرعامل موسسه یه نگاهی با تعجب به من کرد و گفت خانوم مجری رو می گم !!!!!!!!!!! بعدش یه چند تا سوتی دیگه توی همین رفت و امدها دادم که اصلا نمی خوام بنویسم....شما از همینش حساب کن برو تا ته قضیه! ... حالا هفته ی دیگه 5شنبه هم باید برم..که البته خدا رو شکر مراسم افطاریه. گلریزان ندارند!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیلا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 11:27 http://nanehadi.blogsky.com/

چه جالب . من تا حالا مراسم گل ریزان ندیدم. فک میکنی واقعا کمکی میکنه؟

والا اینجا که من یه سال بیشتره می شناسمشون..موسسه ی نیکوکاری رعد الغدیره. بعد میان معلولای جسمی - حرکتی فقیر رو آموزش می دن....بهشون کار یاد میدن و در نهایت خودکفا می شن...خیلیهاشون هستن با وجود معلولیت اینقدر در امد دارند که هزینه خانواده اشون رو هم می دن.
حالا این موسسه خوبیش اینکه مطمئنه. یعنی هر پولی بدی در این راه خرج می شه ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد