ترور !

ادمه دیگه ! از بس که مطالب مختلف می خونی وقتی توی خیابون که میری مثل عقاب مواظب اطرافت هستی. در واقع نوعی فشار اجتماعی هستش که زنها همه احساس می کنند. از توهین و متلک تا عدم امنیت !! دیگه جزییاتشو نمی گم فکر کنم خودتون می دونین..

حالا دیروز کلاس داشتم سوار تاکسی شدم. من کم از تاکسی استفاده می کنم و حتما سعی می کنم خطی باشه یا اگه کنار خیابون باشم حداقل سعی می کنم از اونایی که ارم تاکسی داره یا رنگیه استفاده کنم. شخصی سوار نمی شم. جلو نشستم که راحت باشم.  کمی بعد مسافر عقبی پیاد شد و من با راننده تنها شدم به میدون فاطمی که رسیدیم من دیدم این راننده پیچید به سمت بالا..در حالی که قرار بود تا انتهای فاطمی رو بره.و خوب هیچ راننده ای برای رفتن به انتهای فاطمی نمی ره به سمت خیابونهای شمالی میدون که اکثر خلوت هستند. وضعیت رو چک کردم شیشه سمت من پایین بود و در هم باز بود. کیف پولم دستم  گرفتم به طوری که متوجه نشه طوری نگهش داشتم که بتونم با گوشه نوک تیز ضربه بزنم و بعد درو باز کنم و بپرم بیرون!!! یعنی می خوام بگم ته ژانگولری بود وضعیتم و با دیدن تغییر مسیر هر نوع احتمالی رو دادم حالا یا خبری بود یا نبود..بعد در عین که در حالت اماده باش بودم خیلی خونسرد پرسیدم چرا از این طرف رفتید؟ و ببینم اگه جواب نامربوط می ده همون ژانگولر مربوطه بشم و از خودم دفاع کنم که جواب داد انتهای فاطمی دور زدن سخته از انتهای این خیابون دوباره بر می گردم به فاطمی!!

خیابونه کمی بالاتر از خیابون فاطمی در می اومد...و من کمی خیالم راحت شد و یه نفسی کشیدم ! شاید شما بگید وقتی در ماشین بازه و شیشه ها پایینه خطر خیلی جدی نمی تونه باشه اما این سبک اتفاقا فقط در عرض چند ثانیه رخ می ده...

بچه ها از دیروزداشتم به این اتفاق خیلی کوچیک و خیلی بی اهمیت فکر می کردم و به این نتیجه رسیدم که این ضمیر ناخودآگاه ماست که ترس توش نهادینه شده و اونم به این دلیله که هر روز در معرض همه چیز قرار می گیریم بدون اینکه بخوایم یا دوست داشته باشیم. 

- بچه ها الان وقت مهاجرت پرنده هاست....اینقدر اسمون قشنگ می شه که حد نداره.. دسته دسته پرنده تو اسمون در حال رفتن هستند. وقت و بی وقت می تونی ببینیشون..البته توی تهران که نه...ولی توی شمال کنار ساحل اگه نشستید به اسمون دقت کنین...حس خیلی خوبی به ادم می ده...ردیفی پرواز می کنن..ارتفاعشون از سطح زمین خیلی زیاده...

- ترولی دیپلی مدلی...........................................................................................................................................

توی این جای خالی بالا به اندازه یه کتاب حرف هست!! 

- الان می بینم چقدر راحت با اینجا انس گرفتم...فکر نمی کردم جایی مثل بلاگفا بشه !!!

- شما جای من بودید هم اینجوری می کردید یا من زیادی فیلم اکشن دیدم؟


نظرات 6 + ارسال نظر
j.a شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 01:32

واییییی خخخخخ....آدرسمو اشتباه گذاشتم!!!میخواستم به دخترخالم بفرستم لینک اون مطلبو:-) :-) :-)
بعد درمورد نظر مهندس جنین فکرمیکنم از وبلاگ آلما توکل نقل قول کرده ان:-)

حالا کامنت تو هیچی !
یعنی می خوای بگی یه ادم بیکاری می ره وبلاگ یکی دیگه..کامنت یه نفر دیگه رو کپی می کنه بعد به اسم و ادرس همون ادم می ذاره؟!؟!؟!!؟
داریم همچین ادمایی خدایی؟؟!؟!!؟ خب چرا نظر خودشو نمی نویسه؟!!؟!؟

اعصاب من جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 13:29 http://afkarenagofteh.blogfa.com

سلام
فک کنمتاثیر همون فیلم اکشنهاست
منم جای شما بودم در حالت اماده باش قرار میگرفتم ولی نه در این حد استرس و ترس
بعد طرفای میدون فاطمی خیلی شلوغه، احتمالش کمه یارو دیوونه بازی دربیاره!

خوب توی میدون هفت تیر و ونک ساعت 12 ظهر چنین اتفاقاتی افتاده.. الزاما به شلوغی و خلوتی ربطی نداره !!! :)

j.a جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 00:28 http://ghatrehedanesh.mihanblog.com/post/478

برای منم یبار همچین چیزی شده بود که داشتم از استرس میمردم که آخه به من گفتن نباید از رو پل بره،این چرا داره از رو پل میره؟!

اهاا..پس بقیه هم اینجوری می شن !

سهیلا پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 22:46 http://nanehadi.blogsky.com

بلاگ اسکای هم خوبه فقط ارور کدهاش آدم رو میکشه

ریااا نباشه هااا
ولی من یه مدته ارور ندیدم :))))

مهندس جنین پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 21:45 http://jenin.blogsky.com

اون روز یک متنی رو می‌خوندم راجع به آزارهایی که توی ایران به زن‌ها میدن. مثل همین چیزا. من خودم به عنوان یک مرد ایرانی واقن شرمنده شدم! یک جاش نوشته شده بود با دیدن من خودشون رو به در و دیوار می ‌مالونن!

خب تقصیر همه ی مردها نیست..واقعا
ببخشید اون خط اخر رو نفمیدم.. با دیدن من خودشونو به در و دیوار می مالونن یعنی چی؟؟؟

salam پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 20:52 http://www.hayatkhalvat-shakhsi.blogsky.com

شما هم مث مایی پس.از بلاگفا اومدی به بلاگ اسکای.خوبه...

آری !! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد