چی بهم فشار میاره!؟

یه جا سه روز در هفته می رفتم سر کار. البته دو هفته بیشتر نشد. تصمیم گرفتم نرم. بچه ها من اصلا کشش این سبک کارها رو ندارم که هر روز مثلا برم خسته ام می کنه. احساس می کنم همه وقت و زندگیمو می گیره. بعد یه حس دیگه ام اینه که اون کار به درآمدش باید بی ارزه اگه این تناسب نباشه به درد نمی خوره. و یه حس خیلی بدترم اینه که کاری که اونجا انجام می دی در نظر طرفت بی ارزش باشه. مخصوصا وقتی کار گرافیک می کنی این خیلی خودشو نشون می ده. دیروز یه اگهی تبلیغاتی فرستادیم واسه چاپ. اینو نفر قبلی که اونجا بود زده. وای خدا. یه دونه رنگ نارنجی انداخته روی زمینه چارتا دایره گذاشته. به لعنت خدا نمی ارزه طرحش. حالا من کلی وقت می ذاشتم که واقعا یه طرح گرافیکی مثل ادم تحویل بدم! سمبل نکنم. بعد دیروز بهم می گه این طرحی که خانوم فلان زده خیلی عالیه. اصلا باعث شده ما شناخته بشیم!!! اونجا بود که به خودم گفتم من دیگه اینجا نمیام سرکار. والا. با این همه مشغله برو اونجا هم کار کن بعد طرف تفاوت و ارزششو نمی فهمه. اصلا یکی بگه تو (خودم) که ظرفیت کار 8 ساعته رو نداری چرا قبول می کنی و جوگیر می شی! 

- اصلا می دونین چیه....نه دیگه ولش کن. 

- دیدین بعضی وقتا ادم اینقدر ناباب می شه که نگرانه نکنه بزنی دیگری رو خرابش کنی. هی به خودت می گی آدم باش. یه رفتاری نکن این بدبخت از راه به در بشه. چیزی یادش نده خرابش نکن ! خیلی سخته این . ادم نمی تونه خودشو کنترل کنه. یعنی من الان خودمو برای اون شخص کذا ادمی مضر و ناباب تشخیص دادم !!!! :))))))  اینم بهم فشار میاره. 

- آی هو پلن بی . 

- یکم بهتر شدم. خوب نبودم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
عاصی سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 09:51

خیلی وقته نیومدیا
نگرانت شدم

خوبم..حس نوشتن ندارم
تو خوبی ؟؟ چه خبر؟

عاصی سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 10:27

اینکه آدم جایی کار کنه که قدر کارشو ندونن و نفهمن که چقدر وقت و انرژی گذاشته رو من یکی با گوشت و پوست و استخونم حس میکنم

میدونی نیرا؟ من اگه دغدغه ی نون شبمو نداشتم عمرا توی این اداره ی مزخرف کار نمیکردم

سهیلا سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 10:20 http://nanehadi.blogsky.com

خدا رو شکر که بهتری.کارای تمام وقت آدم رو نابود میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد