پنیر زیره دار

هفته ای که گذشت پر از حرفای نگفته بود برام. اینقدر که به فکر یه انقلابم. می خوام واقعا یه کاری کنم!!! 

و از وقتی اینطوری فکر کردم...اپشنها و فرصتهای مختلفی جلوم قرار گرفته که روی دونه دونه اش دارم کار می کنم که شاید از دو تاش حداقل نتیجه بگیرم و بتونم  وضع موجود رو تغییر بدم...حتی اگه به قیمت رفتن و برنگشتنم باشه. 

دیروز رفتم پنیر و یه سری چیزای دیگه خریدم. راستش اینقدر فکرم درگیره که اصلا روی پنیر رو درست نخوندم. فقط دیدم مارکش کاله است و برداشتمش. امروز صبح تنها بودم برای صبحانه چایی دم کردم و سینی صبحانه امو درست کردم. نشستم جلوی تلویزیون صبحانه بخورم و در پنیر رو باز کردم. بعد متوجه شدم مثل همیشه نیست. و قتی تازه بعد از 24 ساعت روشو خوندم دیدم پنیر زیره دار گرفتم. یه نگاهی به پنیر کردم ..پنیری بود که هیچ کس خونه ما دوست نداره. حتی خود منم نمی تونم تحملش کنم. بهش زل رده بودم داشتم به حرفایی که بشنوم سرش فکر میکردم: هیچ کاریو نباید بهش سپرد. همه کاریو سمبل می کنه..این دوست و اشنا و دور و بریاش براش حواس نمی ذارن..کی از دستشون خلاص می شیم. فقط می خواد از سر خودش کارارو باز کنه به هیچ دردی نمی خوره حرفم که نمی شه بهش زد...همه ی کارات همینطوریه....

پاشدم لباسامو پوشیدم و پنیر رو برداشتم..چون بازش کرده بودم نمی تونستم پسش بدم. ..رفتم بیرون و پنیر رو انداختم سطل آشغال و یه دونه معمولیشو خریدم و گذاشتم سرجاش تا کسی نیومده و نفهمیده !!! البته چند تا هم فحش به خودم دادم. 

زندگی سخت نمی گذره بد نمی گذره...ناراحتم نیستم. فقط احساس تهی بودن می کنم. 

- قول دادم چهارتا طرح بزنم...اینقدر مغزم خرابه نمی تونم فکر کنم....قوه خلاقیتم ارور می ده

نظرات 3 + ارسال نظر
عاصی شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 11:57

منتظر بودم مثلا تاریخ گذشته باشه که دیدم زیره بوده!
بچه بودم برام شکنجه بود طعم زیره! یه مدت پارسال برای کاهش وزن با غذاهام زیره خوردم! زورکی
بعد الآن کلا مشکلی ندارم میخورمش!!

منم یه مدته بدجور گند بالا میارم! مثلا همین پریشب زدم آینه ماشین بابارو شکستم! لباس پشمی رو با آب داغ شستم آب رفت! یه دستبند طلارو گم کردم! اصن یه وضعی××

اعصاب من جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 19:07 http://afkarenagofteh.blog.ir

چرا بیشتر دست و پا چلفتی بازیامون تو ذهن خونواده می مونه!

مغزمنم رو پایان نامه ام داره خطا میده! مثه خطاهای دائمی بلاگفا خراب شده،
خدا کمکمون کنه!

سهیلا جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 17:12 http://nanehadi.blogsky.com

آخ کاش داده بودی به من.عاشق پنیر زیره دارم.تازه زیره هم دم میکنم مثل چایی مینوشم.به به.کجا میخوای بری.تو که تازه اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد