کرکتر مورد علاقه من !!

یه چیز جالبی هست یادم می ره بهتون بگم. نمی دونم کسی اینجا کارتون Home رو دیده یا نه!! این کارتون راجع به یه سری ادم فضایی به اسم بو و که دارن از دست یه موجودات وحشتناکی به نام گورگ فرار می کنند...بعد این گورگها هم اینارو هی پیدا می کنند و سیاره اشون رو خراب می کنند. حالا فرمانده ی این بو و ها یکیه به اسم کاپیتان اسمک ! این بشر انگار شما رو یاد نحوه مدیریت توی کشورهای جهان سوم می اندازه. با بی تدبیر دشمن رو می اندازه به جون ادم....و از قضاوت خیلی ضعیفی برخورده. اول فیلم می گه: 

با تشکر از مهارتهای رهبری من ...فرار کردن و ترسیدن ...

من شما رو دوباره از دست دشمنون گورگ نجات دادم!!!!

بعد در حالی که همه ی بو و ها در حال خوشحالی هستن کرکتر اصلی فیلم که اسم اوه هستش می گه: کاپیتان اسمک دوباره ما رو نجات داد !!! هوورااااااا

این کاپیتانه هر چی می گه دیگران باور می کنند و بدون چون و چرا می پذیرند و اگر کسی اشتباه کنه یا قبولش نکنه با اون عصایی که توی دستش می بینید می زنه توی سرش و می گه خفه شو


خلاصه که خیلی شباهتهای بسیاری میان این کاپیتان و طرز فکرش با خیلی از رهبران جهان سوم هست..دیدنیه !!
- یه جنجال خیلی جالبی توی یکی از گروه هایی که عضوم توی تلگرام رخ داد ...فهمیدم که صمیمی ترین دوستان هر شخصی...می تونن تبدیل به بدترین و خونخوارترین دشمنان ادم بشن. یعنی ما الان در جایی زندگی می کنیم اخلاقیات واقعا مرده......واقعا هر روز بیشتر دارم به این می رسم..که از هر ادمی همه  جور کاری برمیاد و بدون از هر ادمی ممکنه خوب ترین و کثیف ترین کارها سر بزنه... 

- رفتم اینستاگرام نصب کردم. واقعا پیشیمون شدم. رفتم دیدم همه گل و بلبلن...پرنده و خزنده و خوشحالی از همه داره می باره..یابوشون انگار فقط ماییم...چقدر نمایشی...این روزها همه در اینجا تظاهر می کنند..ما خیلی خوبیم..همه چی ارومه. من چقدر خوشبختم

نظرات 2 + ارسال نظر
عاصی دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 10:29

الکی! چون بلد نیستم پز بدم! چون عکس با کوکتل و مایو کنار استخر باغ لواسونمون ندارم که بزارم! چون رستورانهای خیلی گرون نمیرم!
چمدونم!
بالاخره باید یه چیزی نوشت دیگه! برای من یه جور فوتو بلاگه! یعنی یه شرح حالی مینویسم زیرش!

عاصی شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 11:23

منکه همه ش تو اینستام دارم نق میزنم!!

چررااا نق می زنی اون وقت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد