خواب اشفته...

یکی از دوستام چند وقت بود که می خواست پروپوزالشو بفرسته من کمکش کنم ...خدایا...

ساعت الان 2 شبه..می خوام سرمو بزنم به دیوار.....

اینقدر که این پروپوزال افتضاحه...

- بچه هااا یعنی دارم از سردرگمی خفه می شم....چی می خوای؟ نمی دونم..کی هستی؟ نمی دونم! ...دنبال چی می گردی؟ نمی دونم....به کجا می خوای برسی؟ نمی دونم....چه ادمایی رو دوس داری؟ نمی دونم....می خوای واقعا چی کاره باشی؟ نمی دونم... دلت می خواد به جور ادمی باشی اصلا؟ نمی دونم...

دیشب خواب می دیدم دارم با کسی شطرنج بازی می کنم...بعد اومدیم توی قوطی شطرنج یه اتیش درست کردیم. ... به این نتیجه رسیدیم بریم چوب بیاریم و اتیش رو بزرگتر کنیم...از داخل رودخونه رد عبور کردم  و چند تیکه چوب خشک از زمین جمع کردم. هوا تاریک بود. دیدم دریااا شدید طوفانیه..خیلی شدید....یه لنگه صدف خیلی بزرک...روی ماسه ها افتاده بود و برق می زد چوبها رو ریختم زمین و رفتم صدف رو بردارم که چند تا پسر بچه به سمتش دویدن و برش داشتن..یکیشو عین بچه ها تخس پرتش کرد توی هوا و نمی دونم چطور خورد به کلاغ و کلاغه افتاد وسط دریا و غرق شد....موجها خیلی شدید بودن..و منم دنبال صدف بودم که پیداش نکردم..از همون مسیری که اومده بودم و تا زانو توی اب رفته بودم...برگشتم دوباره سمت جایی که شطرنج بازی می کردم..

اصلا این دریایی که گاهی می بینمش خیلی عجیبه..یه محوطه ی خاصیه. بار اولم هم نیست...بارها شده به اون جا توی خوابم رفتم..حالا یا روز بوده یا شب..این رودخونه به دریا می ره. همیشه ساحلش پر از پسر بچه است...بعد یه قسمتی هست که یه حصاری داره...میله های عمودی که داخل شنها فرو رفته و تورهای فلزیش کنده شده....نمی دونم کجاست...ولی از بس دیدمش فکر کنم بیرون از خوابم ببینم می شناسمش. فقط یه چیزی که خیلی خوب می دونم اینه که خیلی از ادما داخل این دریا هستن ولی من یه جورایی توی خوابام ازش ترسیدم..سعی کردم بیرونش وایسم....نمی دونم چرا همیشه می ترسم غرق بشم توش !!!


نظرات 2 + ارسال نظر
اعصاب من شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 23:58 http://afkarenagofteh.blogfa.com/

سلام
اوه اوه یاد دفاع پروپوزال و داستانای مدیر گروه عقده ایمونو افتادم

تعبیر خوابت رو پرسیدی چیه؟

در ضمن قلم خوبی دار!

منم دوست دارم اتفاقات روزانه ام رو مثه شما بنویسم

ولی به این قشنگی بعید میدونم

در ضمن یکم نا امید شدی فک کنم!

به خدا توکل کن

الا بذکرالله تطمئن القلوب

سللام
خیلی ممنونم از لطفت...
همش تمرینه..عادت کنی هر روز بنویسی ...اون وقت هر چی می خوای بگی برات روون می شه..
تعبیرخوابهامو نمی پرسم هیچ وقت....نمی رم دنبالش... :)
مرسی که به وبلاگم اومدی

سهیلا دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 07:42 http://nanehadi.blogsky.com

چه جالب.چقدر جزییات داره خوابت.باید از یه متخصص بپرسی.

اره جدی...
باید برم از یه روانشناس سوال کنم..
کلا من همه ی خوابام اینجوری..اصلا فول اچ دی هستش نامرد :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد