با یکی از دوستام بیرون رفته بودم...یه چند ماهی می شد ندیده بودمش..

نمی خوام باز غر بزنم که من اصلا احساس ارتباط و ربط و اینا نمی کنم..ولی خب یه چیزی رو که دوست ندارم اینه که دیگران به چیزی که کسی دوس داره احترام نمی ذارند یا مسخره می کنند یا ادمو درک نمی کنند. من کلا به این نتیجه رسیدم دوستام منو اصلا درک نمی کنند و مثل الاغ روی اعصابم می رند..در حالی که خود من سعی کردم هر چی می گن رو بفهمم و بپذیرم و با تمسخر نگاهشون نکنم. ولی گاهی حس می کنم برای بقیه این ابزاریه که مثل نقطه ضعف ازش استفاده می کنند.

اگر دیگری رو درک نمی کنی دهنتو که می تونی ببندی خب؟!

مثلا بگم من شاید سریال کره ای برم دانلود کنم یا سریال قدیمی دهه ی 90 مثل همون به سوی جنوب. نه به خاطر اینکه قشنگه..خاصه یا متفاوته..تنها دلیلش اینه که اعصابمو آروم می کنه. منو یه جورایی از خودم نجات می ده. چرا درکش اینقدر برای کسی سخته که با تمسخر منو نگاه کنه؟! و حتی حاضر نشه گوش بده من یه تیکه اشو تعریف کنم!؟ در حالی که خودش هر چیزیو می گه و من کامل گوش می دم !!!

بچه ها می دونین یکی از بزرگترین مشکلات من با دوستانم اینکه بیشترشون گوش نمی دن..فقط دوست دارن حرف بزنن....

یه چیز دیگه که این اواخر واقعا آزارم داده باز همینه که شرایط دیگری رو نمی فهمیم و زر می زنیم..نسخه می پیچیم....الان متاسفانه بین دخترا شوهر کردن یک افتخار محسوب می شه...جدی می گم ..اصلا یه حالت غرور امیزی می گیرند انگار چی کار کردن...بعد یکی نیست بهش بگه خوب من اگه می خواست با آدمی شبیه شوهر تو ازدواج کنم خیلی بوده...من فقط نخواستم..دوست نداشتم... چون با منطق من این سبک ازدواج کردن اشتباهه... ریسک زیادی می خواد و من نمی پذیرم.  و البته یه سری مسائل دیگه که واقعا نمی خوام اینجا بنویسم... ولی باور کنید اگه یه بار دیگه گیر بده مجبورم دهن باز کنم به روش بیارم و حرفمو بهش بزنم تا خفه بشه !

- هفته ی پیش وقتی داشتم توضیح می دادم که من دوستان خیلی کمی دارم...مخاطبم کف کرده بود. ولی واقعا خوشحالم که تعدادشون کمه..همین ها برای من از دشمن گاهی وقتا بدتر و ناراحتت کننده ترند !

نظرات 2 + ارسال نظر
khorshid چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 19:59 http://http://gal-sol.blogfa.com

درباره ااینه شوهر کردن افتخار شده کاملا باهات موافقم دقیقا منم با دوستام گاهی دچار مشکل میشم سر این بحثا. واقعا اعصاب خرد کنه رفتارهای مضحکشون

اره..
خدا منو ببخشه..شوهر این دختره که خیلی زر می زنه یه دهاتیه خیلی پپه است !!! یعنی تور خاصی نمی خواد پهن کنی که بگریش

سهیلا سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 22:34 http://nanehadi.blogsky.com

اینا دوست نیستن نیرا جان.شبه دوستن.بی خیالشون شو

درسته...گاهی واقعا فراموشم می شه دوستم نیستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد