به سوی جنوب

اون روز دیدم شبکه ی نمایش داره تبلیغ سریال به سوی جنوب رو می کنه.... من این سریال رو خیلی دوست داشتم...اصلا این بابا بنتون فریزر کرکتر محبوب دوران نوجوانی منه.... یعنی شاید اولین و اخرین ادمی بود که من واقعا دوسش داشتم..و البته نه به خاطر ظاهرش..بلکه به خاطر شخصیت و کرکتری که توی فیلم داشت...خلاصه وقتی داشت تبلیع می کرد با خودم گفتم خب بذار چک کنم ببینم این سریال هم توی سایت پیدا می شه؟ و از قضا دیدم اصل سریال برای دانلود هست و چهار فصله ...بچه ها من دو سه تا قسمت دیدم. و متوجه شدم چقدر ار دیالوگا و موزیک فیلم رو زدن....یا کلی از لباسهای رو سانسور کردن!

بعد امروز داشتم فکر می کردم دومین کرکتر مورد علاقه ام چی بوده...و یادم افتاد که تلویزیون یه سریال دیگه می داد و اسمش یادم نیس...ولی موضوعش این بود که کرکتر اصلی فیلم روزنامه رو یه روز زودتر به دستش می رسید و یه روز وقت داشت که مثلا جلوی اتفاقاتو بگیره....همینو زدم توی گوگل و متوجه شدم اسم اصلیش ارلی ادیشن هستش. و اتفاقا اونم برای دانلود هست..و  اینم از سریالای پر طرفدار امریکایی بوده...

یعنی من فکر کنم از مخابرات بیان اینترنتم رو قطع کنن....این دو تا سریال روی هم نزدیگ 50 گیگ می شه....-:)))

- بچه ها معنی خواب اول رو نفهمیدم ولی معنی دومی رو گرفتم ..... هر کسی بهتر از دیگران متوجه میشه چرا یک خواب رو می بینه...

- بچه ها یه دستگاهی هست...علاوه بر اینکه ماست درست می کنه..اگه یه مدل برنچ شیرین خاص رو داخلش بریزی بهت شراب برنج می ده... بسوزه اموات تکنولوژی...

- یه مورد دیگه هم هست راستشو بخواین حوصله ندارم بنویسمش...ولی دیروز توی موسسه واقعا از خودم شرمنده شدم...


نظرات 2 + ارسال نظر
khorshid سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 11:19 http://http://gal-sol.blogfa.com

سلااااام چطوری دختر؟
مطمئن باش میان قطعش میکنن 50گیگاوات مگه مال باباته؟؟؟ ههه
شراب برنج؟!!!

هاااهاااا چرااا نفوس بد می زنی..اقا من اینترنتم نامحدوده اصن :))

سهیلا شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 07:21 http://nanehadi.blogsky.com

عاشق اون سریال به سوی جنوب بودم.واقعا از سریال های محبوبه.برم دانلود کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد