گیلاس

بعضی چیزها هستن کلامی براش وجود نداره. اصلا هیچ کلمه ای نیست که چیزی که می خوای برو بگه. فقط کلا می شه اینطوری گفتش که بعضی نگاه های بعضی ادمها رو نمی تونی توصیف کنی. می دونی چیه ها...ولی دقیقا هم نمی تونی بگی چه چیزیه.... فقط نوشتشمش که...یکم مخم بهتر کار کنه ....چی می گم من اینجا ؟؟؟

من خیلی ناامید بودم از جماعت ولی الان با این چیزی ک دیدم و کلمه ای هم واسش ندارم..می تونم بگم که هنوز امید هست.....و از این بابت واقعا خوشحالم.

- راستی اوقات فراغتم رو با خوردن گیلاس سپری می کنم..شما چی کار می کنین؟

یه دونه مطلب برام اومده بود که یه شرکتی  در بلاد کفر هست بعد از اینکه مردید از جسد شما کود درست می کنه و بعد هر درختی که دوست دارید می کاره و شمای کود شده رو می ریزه پای درخت که بزرگ بشه..و به این ترتیب قبرستان رو تبدیل به جنگل می کنه و وقتی کسی میاد سر قبر شما به جایسنگ  قبر به درخت شما نگاه میکنه....و باهاتون حرف می زنه

بچه ها من خیلی دوست داشتم اینکارو با جسد منم بکنن و یه درخت گیلاس بکارند. یه درخت گیلاس بزرگ..هر سال یه عالمه شکوفه بده...بعد کلی گیلاس خوشمزه ی قرمز شیرین....

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 11:38

نه فکر نکنم ایران بیان ولی می تونیم خاکسترمون رو براشون پست کنیم

اممم فک کنم خاکستر به درد نخوره..باید جسد ادمو تخمیر کنن و بعد ازش کود بسازن....
چون توی خبر چیزی از سوزوندن نبود :)

شادی سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 00:23 http://citrusflower.blogsky.com/

چه ایده ی خوبی. من دوس دارم خاکستر جسدم رو بریزن پای درخت بلوط و یکمش رو بریزن تو دریا

اره ..جدا من می خوام دنبالشو بگیرم بببینم می شه به جایی رسید ..ایرانم میان !؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد