چند حالا

خب اینم از امروز !

یه حسی دارم بهم می گه با اینکه ساعت 10 و نیم شبه ولی امروز به طرز غریبی هنوز تموم نشده ....

اون روز 100 تا اهنگ برتر تابستون رو دانلود کردم. دونه دونه دارم گوش می دم شاید 10-15 تا دونه اشو بشه گوش داد....

ولی تازگیا دوس دارم اهنگای جدید گوش کنم. از اهنگای قدیمیم خسته ام.

از اون طرف هم فصل 9 برنامه استعداد یابی امریکا رو دانلود دارم می کنم عادت داشتیم هرسال از ام بی سی ببینیم که به لطف مهندسی پدر جان...اون نیم چه ماهوارمون قطع شد....25 قسمته....حمعش 15 گیگه...

حالا روزی یه قسمت می خوام دانلود کنم.... می تونم بگم برنامه ی خیلی مفرحیه. یه اپیزودایی داره ادم گریه می کنه یه اپیزودایی داره می خندی...یه اپیزودایی داره تعجب می کنی که مگه می شه همچین چیزی....به نظر من که سر گرم کننده است.... مخصوصا من داوراشو خیلی دوست دارم. کرکتر مورد علاقه ام هووارده. این بشر ته ضد حاله

حالا اشتباهن اومدم فصل 10 رو دانلود کردم. از فصل 10 فقط 3 -4 قسمت اومده. توی آخر اپیزود اول...دو تا اجرا بود. واقعا من نزدیک بود زار زار گریه کنم. یکیشو یه ادم 25 ساله بود که پسر کوچیکشو بر اثر سرطان از دست داده بود. بعد با گیتارش برای پسرش خوند. خیلی گریه دار بود. بعدشم یکی دیگه اومد یه پسر خیلی بانمک ...که مثل این ادمایی که لکنت دارن حرف می زد....ظاهرا بر اثرر یه حادثه تارهای صوتیش اسیب دیده بود و کمدین بود و جک تعریف می کرد. اولش خیلی عجیب بود ولی شروع کرد با همون حالت لکنت جک گفتن... بعد داورا که قبولش کردن که بره مرحله بعد...این چنان گریه کرد روی صحنه که جیگر کل تماشاچیا و بیننده ها کباب شد...

اونجا این نگاه خیلی خوبه که هر کس به عنوان یه انسان چقدر محترم و مهمه...فارغ از اینکه چطوریه ! و سریع هر جوری باشه که پذیرفته می شه.....با بقیه برابره و فرصت برابری داره...

حالا من پارسال ماه رمضونا فقط همینو نگاه می کردم ....تلویزیون خودمون هیچی نداشت...اما امسال باز یه خنداونه می ده و یه دونه هم پایتخت باز بد نیس...البته یکم بعضی جاهاش خسته کننده است ولی از هیچی بهتره.

هنوز تصمیم نگرفتم..... همچنان سردرگمم.

یارو ویلیام وردز ورث یه شعر داره..می گه آ وندرد لونلی از ا کلود...... همون حالتو دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد